Royal Black
Say something here.
Assalamualaikum! Holla! Nama diberikan adalah Nurul Atiqah Saiyidah. Seorang yang happy nak mati. Ooppss! Dah masuk sini jangan nakal nakal! Jaga mulut masing masing okay? Muuahhh!
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: OhhIeykhaAiyie

HELL to the O
Friday 7 December 2012 | 06:47 | 2 comments
Assalamualaikum! Fulamak dah lama gila babi tak bukak blog nie! Tetibe je aku rasa nak bukak blog nie. Huhuhu. Cuti sekolah dah mula *err,actually dah lama dah mula* aku lak tak gi mana mana. Haihh, pisaaannnggg! Sepanjang aku tak bukak blog nie,macam macam jadi kat aku. Ada yang happy,ada yang sedih. Meh aku story sikit sikit *sikit sikit je laa. Mana boleh banyak banyak* 


KEPUTUSAN PERIKSA AKHIR TAHUN AKU MENINGKAT

 Nampak tak apa yang aku tulis tu? Nampak tak? Ohh God, syukur kepada Allah keputusan periksa aku naik mendadak kott! Selama aku jadi budak form 2 nie aku asyik dapat nombor last je. Ulang balik,NOMBOR LAST je. And sekarang kau nak tau aku dapat nombor berapa? Aku dapat nombor 15/25 kott! Aku sendiri pon terkejut. Yang paling aku terkejut sains aku naik mendadak. Dari 54 ke 70. Sumpah Ya Allah aku happy gila time tu. 

Ok,tu cerita yang happy. Meh aku story cerita yang sedih *huhu T.T*

SECARA RASMINYA AKU JADI SINGLE

Mesti kau pon terkejut badak kan? Ntah bila aku couple kau pon tak tau. Ok meh aku cerita. Sebelum bulan puasa tu aku couple ngan crush aku. Nama dia Raja Muhammad Azreen Shah bin Raja Halim *ambek kau! Nama penuh terus!* Dekat 5 bulan kott aku couple ngan dia. Tup Tup clash. Kitorang clash pon sebab mak aku tak pernah suka kat dia. So dia pon tak sanggup tengok aku asyik kene marah je,so dia pon ambek keputusan untuk let go aku. Aku nangis gila gila babi sioott!! Satu malam tak dapat nak pejamkan mata aku. Aku asyik nangis je. Tapi sekarang aku dah ok dah. Aku ngan dia sekarang dah jadi member dah. Cuma aku belum lagi let go perasaan aku terhadap dia. Tapi,aku akan cuba buang perasaan sayang dan cinta aku tu! Ye! Itu azam baru aku! Aku nak lupakan perasaan aku tu! Caiyokk Atiqah!!


Ok laa weyh,stop kat sini dulu. Nanti ada masa aku tulis lagi yea sayang? 

Bye


Old things | New things