Royal Black
Say something here.
Assalamualaikum! Holla! Nama diberikan adalah Nurul Atiqah Saiyidah. Seorang yang happy nak mati. Ooppss! Dah masuk sini jangan nakal nakal! Jaga mulut masing masing okay? Muuahhh!
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: OhhIeykhaAiyie

Lelaki vs Perempuan
Monday 6 August 2012 | 00:52 | 0 comments

Hi Assalamualaikum! Hari ni aku nak cakap pasal fakta tentang lelaki dengan perempuan. Apa yang aku tulis nie FAKTA bukan AUTA! 

BILA PERGI SHOPPING

LELAKI : Sampai shopping complex, terus pergi kat tempat yang ditujui, beli barang tu, balik.
PEREMPUAN : Sampai shopping complex, masuk kedai lain dulu, belek barang lain dulu, pergi kat tempat yang ditujui, beli barang tu, gi kedai lain lagi, balik

BILA KELUAR DATING

LELAKI : Pakai T-Shirt biasa , seluar jeans
PEREMPUAN : Pakai dress/maxi skirt/baju kemaja/baju ropol ropol dll , selendang*bagi yang bertudung* , pakai high heels , pakai aksesori , pakai make up tebal tebal 

Nampak kan perbezaan lelaki ngan perempuan? Well,itu yang negatif pasal perempuan. Now,jom tengok yang positif lak.

BILA PEREMPUAN PEGANG TANGAN PEREMPUAN

Orang akan kata : Aww,comel je diorang pegang tangan. BEST FRIENDS FOREVER!

TAPI

BILA LELAKI PEGANG TANGAN LELAKI

Orang akan kata : Eii,gay! Nyah kau dari sini!

BILA PEREMPUAN PANGGIL PEREMPUAN LAIN SAYANG

Orang akan kata : Alaaa,normal laa tu..

TAPI

BILA LELAKI PANGGIL LELAKI LAIN SAYANG

Orang akan kata : Weyh babi! Aku bukan gay! Jangan panggil aku sayang! Geli aku!


Hahaha,ok joke je! But that's the fact right? Lelaki dengan perempuan lain. Ok sekian saja kemerepekan saya ini.

BYE!



Old things | New things